6. Vegán Ispán Ádám

ispan.jpg

"Ádám vagyok, egy vidéki hardcore/punk srác. Amikor hat éve felköltöztem Pestre, már vegán voltam és nagy álmom volt, hogy vegán szakács, valamint bicajos futár legyek, noha enyhe túlzással élve nem tudtam főzni és ennek tetejébe a várost sem ismertem." Nem, ez nem a következő generációs film forgatókönyve, és nem is a legújabb Netflix-sorozat sztorija. Ez Ádám élete, akit ma már csak Vegán Ispánként ismernek, bisztrója, az Elixír pedig az etikai vegán testvériség mekkája. Az ő kertjében megterem a KÚLbimbó, a KÚLkuma és a KÚLarábé is!

2016. december 09. - Dr. Cool Phd.

A bejegyzés trackback címe:

https://cool16.blog.hu/api/trackback/id/tr7012034883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E.T.A. 2017.07.03. 06:46:44

Ismertem ezt a faszt egyetemről, már akkor is egy ütni való seggfej volt...
süti beállítások módosítása